واکنش مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات حاشیه مسابقات ووشو


واکنش مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات حاشیه مسابقات ووشو

مجید شهیدی گفت: مسئولان فدرال و استانی باید علاوه بر مبارزه، اخلاق حرفه ای و شخصیت قهرمانی را به ورزش بازگردانند.

مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به درگیری به وجود آمده در حاشیه مسابقات ووشو قهرمانی جوانان بانوان و انتخابی تیم ملی ، تصریح کرد: فدراسیون درخواست کرد نیروی انتظامی کمتر هزینه کند، هیچ گونه بی نظمی یا بی نظمی در برگزاری مبارزه وجود نداشته است.

وی اتفاقات رخ داده در حاشیه این مسابقات را محکوم کرد و توضیح داد: پدر یکی از ورزشکاران زن به نتیجه مسابقه فرزندش اعتراض کرد و به همین دلیل به زور وارد محوطه گرمکن شد و در این بین گرفتار شد. در درگیری با نیروی انتظامی و به دنبال آن تعدادی از ورزشکاران نیز به آن پاسخ دادند. عدم حضور ورزشکاران در محل تمرین و گرم کردن به مسئولان برگزاری مسابقات اعلام شده بود که متأسفانه از این موضوع اطلاعی نداشتند. در روز دوم مسابقات علاوه بر تغییراتی که در فضای گرم کردن ورزشکاران ایجاد می شود، از ورود آنها به سالن با هر عنوانی جلوگیری می کنیم.

شهیدی با محکومیت اتفاقات رخ داده در حاشیه این مسابقات گفت: مسئولان فدراسیون ها و هیأت های استانی باید علاوه بر قهرمانی، اخلاق حرفه ای و قهرمانی را به ورزش بازگردانند.

دیدگاهتان را بنویسید