هدف گذاری مجدد تبلیغات در بازاریابی دیجیتال


دیجیتال مارکتینگ به این معناست که شما برای بازاریابی محصولات، خدمات و … خود در پلتفرم های دیجیتال دست به هر کاری بزنید. امروزه نقش دیجیتال مارکتینگ در دنیای اقتصاد نقش بسیار مهمی دارد و بسیار مهم است. چندین استراتژی مختلف در بازاریابی دیجیتال استفاده می شود که در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از مهمترین این استراتژی ها صحبت کنیم. پس بپیوندید

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفتیم بازاریابی دیجیتال به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اگر بخواهیم در این مقاله به همه این روش ها بپردازیم، امکان پذیر نخواهد بود و تنها به چند مورد از این راهکارها می پردازیم که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی روش های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی موتورهای جستجو (شامل سئوی تبلیغات گوگل و …)
  • روی تبلیغات کلیک کنید
  • تبلیغات کاربردی
  • بازاریابی درون برنامه ای و بازی های موبایل
  • تبلیغات بنری
  • هدف گذاری مجدد
  • بازاریابی مجدد
  • تبلیغات همسان
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی عصبی
  • بازاریابی ویروسی

ما در اینجا در رابطه با سه مورد از مهمترین این تبلیغات، یعنی تبلیغات بنری، تبلیغات هدف گذاری مجدد و تبلیغات در اپلیکیشن موبایل بیا حرف بزنیم

تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل

تبلیغات اپلیکیشن موبایل یک استراتژی درآمدزایی محبوب برای توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل است که در آن توسعه دهندگان اپلیکیشن برای اجرای تبلیغات در اپلیکیشن خود پول می گیرند.

تبلیغات در برنامه های تلفن همراه از طریق یک شبکه تبلیغاتی برنامه تلفن همراه ارائه می شود که تبلیغ کنندگان و توسعه دهندگان را به هم متصل می کند. این اپلیکیشن از شبکه درخواست تبلیغات می کند و شبکه از الگوریتم هایی برای شناسایی و ارائه بالاترین تبلیغ در زمان واقعی به کاربر استفاده می کند.

انواع مختلفی از قالب‌های تبلیغات موبایلی وجود دارد که توسعه‌دهندگان برنامه می‌توانند برای افزایش درآمد درون برنامه‌ای، از جمله واحدهای تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نمایشی برنامه‌های تلفن همراه و تبلیغات بومی برنامه تلفن همراه، آن‌ها را در برنامه خود ادغام کنند.

مزایای تبلیغات درون برنامه ای

  • کسب درآمد بیشتر از برنامه: هنگامی که برنامه را با تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای ترکیب می کنید، این تبلیغات برنامه تلفن همراه به عنوان یک استراتژی درآمدزای اضافی برای برنامه شما عمل می کند.
  • بهبود تجربه کاربری: اگر تبلیغات به درستی در اپلیکیشن موبایل پیاده سازی شود، می تواند به بهبود تجربه کاربری منجر شود. به عنوان مثال، هر چه مدت زمان بیشتری در چرخه عمر برنامه تبلیغات را مشاهده کنید یا با آنها تعامل داشته باشید، در صورت ارائه پاداش به کاربران، تعامل و تجربه شما بهتر خواهد بود.
  • خریدهای درون برنامه ای را افزایش دهید: واحدهای تبلیغاتی به عنوان بخشی از امور مالی درون برنامه ای شما عمل می کنند.
  • افزایش تعامل و حفظ کاربر: تبلیغات در برنامه طراحی شده برای تناسب با بازی شما و ادغام در مکان های مناسب با محدودیت ها و سرعت مناسب، می توانند حفظ کاربر، تعامل درون برنامه و ارزش طول عمر را بهبود بخشند.

تبلیغات بنری

در یک کلمه، تبلیغات بنری یکی از انواع تبلیغات دیجیتال از طریق تبلیغات خلاقانه به عنوان بنر شناخته می شود. بنرها تبلیغات تک تصویری، HTML و خلاقانه ای هستند که در امتداد بالا، کنار یا پایین (سر، پاورقی، نوار کناری) سایت ظاهر می شوند به این امید که ترافیک را به سایت اختصاصی تبلیغ کننده هدایت کنند و توجه را افزایش دهند. کلی باید حس بشه این نوع تبلیغات آنلاین به سبک بنر نوعی تبلیغات نمایشی است.

تبلیغات بنری چگونه کار می کنند؟

تبلیغات بنری می تواند تبلیغات ثابت یا پویا باشد که به صورت استراتژیک در یک سایت قرار می گیرد تا کاربران را جذب کند. از طریق تبلیغات بنری، برندها می توانند برند خود را تبلیغ کنند و همچنین بینندگان را به بازدید از وب سایت برند تشویق کنند.

مانند همه انواع تبلیغات آنلاین، برندها به دلایل مختلفی از تبلیغات بنری استفاده می کنند. خواه هدف یک برند ایجاد آگاهی از برند، ایجاد کلیک بیشتر یا هدایت ترافیک به وب سایت برند باشد، تبلیغات بنری می تواند در دستیابی به هدف تجاری یک برند موثر باشد.

آیا تبلیغات بنری موثر هستند؟

تبلیغات بنری روشی موثر برای افزایش ترافیک مشتری، فروش محصول یا جذب مشتری است. برای تعیین اینکه آیا تبلیغات بنری موثر هستند یا خیر، مهم است که به CTR یا نرخ کلیک تبلیغات نگاه کنید. نرخ کلیک به عنوان تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند، تقسیم بر تعداد دفعات نمایش تبلیغ یا تعداد نمایش هایی که تبلیغ دریافت می کند، تعریف می شود. بنابراین، هر چه CTR یک تبلیغ بیشتر باشد، آن تبلیغ می تواند موثرتر باشد. برندها می‌توانند به عملکرد کمپین گذشته خود یا سایر بینش‌ها برای بهبود نرخ کلیک نگاه کنند.

هدف گذاری مجدد چیست؟

اندازه گیری مجدد یا هدف گذاری مجدد تبلیغات یک استراتژی کمپین تبلیغاتی دیجیتال، استراتژی ای است که تبلیغات شما را از مشتریان بالقوه ای که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند جلوتر قرار می دهد. آمارها نشان می دهد که 96 تا 98 درصد از مشتریان بدون انجام کاری یا ترک سبد خرید یک وب سایت را ترک می کنند. این بدان معنی است که تنها 2-4٪ از ترافیک در اولین بازدید مشتری واقعی می شود.

49 درصد از بازدیدکنندگان قبل از خرید یک محصول، 2 تا 4 بار از یک وب سایت بازدید می کنند. کمپین‌های هدف‌گذاری مجدد به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با مشتریانی که در اولین بازدید از آنها تبدیل نمی‌شوند، در تماس باشند. هدف گذاری مجدد به مصرف کنندگان یادآوری می کند که به یک محصول ابراز علاقه کرده اند و محصول راه حلی را که به دنبال آن بودند ارائه می دهد. کمپین هدف گذاری مجدد از موتورهای جستجو و کانال های رسانه های اجتماعی برای دستیابی به این مشتریان بالقوه استفاده می کند.

اگر یک مشتری بالقوه به عنوان مثال سبد خرید شما علامت نخورده است، می‌توانید از تبلیغات هدف‌گیری مجدد یا هدف‌گیری مجدد برای نمایش تبلیغات محصولی که اخیراً در سایت دیگری بازدید کرده‌اند، استفاده کنید. با نمایش مجدد تبلیغات خود، شانس بیشتری برای دریافت نرخ تبدیل بهتر و دستیابی به اهداف بازاریابی و درآمد بیشتری دارید.

مزایای هدف گذاری مجدد عبارتند از:

  • با این روش تبلیغاتی، می توانید تعداد نقاط تماس مشتری را در طول سفر خریدار افزایش دهید، تا زمانی که مشتریان بالقوه فرصت های خرید خود را ارزیابی کنند، مشتریان شما برند شما را در ذهن دارند.
  • زمانی که مشتریان برای تصمیم گیری برای خرید به زمان نیاز دارند، هدف گذاری مجدد تضمین می کند که برند زمانی که آماده هستند دیده شود.
  • با هدف گذاری مجدد، می توانید بازاریابی خود را شخصی سازی کنید، بازدیدکنندگان گذشته را هدف قرار دهید و به جای نمایش تبلیغات به کاربران تصادفی، یک تجربه خرید شخصی سازی شده ایجاد کنید.
  • هدف گذاری مجدد به برندها امکان می دهد تبلیغات را در جایی که کاربران دوست دارند ببینند.
هشدار! این مقاله صرفا جهت اطلاع شما از شرکت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید