نکاتی برای حرکت با پول کمتر


اسباب کشی همیشه با ترس و نگرانی همراه است. حتی اگر خانه یا مکانی مانند دفتر خود را برای مقصدی بهتر ترک کنید، باز هم نگرانی هایی وجود دارد. فرآیند اسباب کشی آسان نیست، اما اگر به درستی مدیریت شود و در این راه از افراد متخصص کمک بگیرید، با کمترین دردسر و نگرانی تحمیل خواهید شد. با وجود خدماتی مانند اسباب کشی آنلاین دیگر یافتن شرکت ها و کارگران ماهر دشوار نیست. نکاتی وجود دارد که می توانید بروید و با آنها آشنا شوید خانه را جابجا کن یا محیط کار را ساده تر و سریع تر کنید.

1. برآورد و هزینه های بودجه

برآورد هزینه و بودجه

به یاد داشته باشید قبل از شروع حرکت، هزینه های مختلف را ارزیابی کنید. هزینه ها فقط به حمل و نقل کالا محدود نمی شود. نظافت، مواد بسته بندی و سایر هزینه ها را در نظر بگیرید. اگر در این فرآیند یک پیش تخمین را در نظر می گیرید مبلمان منزل تعجب نخواهید کرد

تخفیف ها

اگر بودجه کافی ندارید و مشکل مالی دارید، بهتر است به جای آن کار را رها کنید بسته بندی کالاهای سفید به نیروهای خدماتی، این کار را خودتان انجام دهید. فقط حواستان به بسته بندی باشد و نگذارید اشتباهات در این زمینه باعث خراب شدن و آسیب دیدن کالای شما شود.

2. از چندین شرکت پیشنهاد دریافت کنید

به حمل و نقل ابزار و تجهیزات تحقیق. ببینید چه شرکت هایی در این زمینه فعال هستند و از آنها پیشنهاد بگیرید. عجله نکنید و سعی کنید با مقایسه گزینه های موجود بهترین را انتخاب کنید.

این روزها اسباب کشی آنلاین توجه به قیمت ها کار سختی نیست. با چند کلیک و کمی جستجو در وب سایت ها و اپلیکیشن ها می توانید بهترین راه حل را پیدا کنید. حواستان باشد به شرکت های معتبر و معتبری که خدمات مختلف آنها امتحان پس داده اند مراجعه کنید.

3. در ساعات اوج بار حرکت نکنید

در برخی از اوقات هفته، ماه یا حتی سال، جابجایی اثاثیه با تقاضای زیادی مواجه است. معمولا تابستان ها زمانی است که نقل و انتقالات یا درخواست های بیشتری برای استفاده از خدمات در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات وجود دارد. حمل و نقل و حرکت بیشتر و بیشتر. اگر در این زمان ها دستور جابجایی اثاثیه منزل را بدهید، هزینه های شما افزایش می یابد. اگر می توانید صبور باشید و آن را به زمانی که تقاضای کمتری دارد موکول کنید.

4. وسایل اضافی و بیهوده را با خود نبرید

یکی از دلایل پرهزینه و وقت گیر بودن فرآیند است خانه را جابجا کنابزارهایی هستند که فضای زیادی را اشغال می کنند و هیچ کاربردی ندارند. اگر چنین وسایلی دارید، آنها را به خانه یا محل کار نبرید.

اگر می توانید این اقلام را بفروشید یا به کسانی که نیاز دارند بدهید. وقت خود را برای بسته بندی و جابجایی آنها تلف نکنید. هرچه راحت‌تر حرکت کنید، فرآیند ارزان‌تر، آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

5. مدتی به جمع آوری جعبه ها و کارتن ها فکر کنید
مجموعه جعبه و کارتن

برای مدیریت هزینه ها و ترویج مبلمان اقتصادی باید از چند وقت قبل باشه خانه را جابجا کن به بسته بندی فکر کنید. جعبه ها و کارتن هایی را که برای بسته بندی وسایل در کشوی مبلمان به دست می آورید، از قبل کنار بگذارید. هزینه جعبه و بسته بندی برای اسباب کشی کم نیست. بنابراین اگر خرید می‌کنید و کارتن می‌گیرید، آن‌ها را برای بسته‌بندی وسایل منزل نگه دارید.

6. بسته بندی را به زمان جابجایی منزل موکول نکنید

بسته بندی وسایل نیاز به صبر و زمان زیادی دارد. به یاد داشته باشید که اگر این کار را به زمان نزدیک به تاریخ جابجایی موکول کنید، استرس و فشار زیادی به شما وارد می شود و در چنین شرایطی از دست شما خارج می شود.

از چند ماه پیش بسته بندی را شروع کنید و از جایی که برای شما راحت تر است شروع کنید. گاهی اوقات حتی می توانید برخی از بسته ها را به خانه یا محل کار جدید خود منتقل کنید. در این صورت حجم کار در روز جابجایی کاهش می یابد و هزینه های شما نیز کمتر می شود.

7. از هر بسته موجودی تهیه کنید

برای ایجاد نظم و راحتی در فرآیند مبلمان منزل می توانید لیست ها را تهیه کنید. کدام لیست ها؟ از هر کارتن و بسته ای که دارید موجودی تهیه کنید. این لیست می تواند روی کاغذ یا دیجیتال باشد.

این لیست را به دلخواه در یک فایل روی کامپیوتر یا موبایل خود آماده کنید. اگر اهل فضاهای دیجیتال نیستید، کاغذ و خودکار بیاورید و هر جعبه و کارتن را بنویسید. با این، حساب دارایی های خود را تحت طراحی داخلی در دست شما خواهد بود و هنگام باز کردن جعبه ها و بسته ها در مقصد احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

با این کار اجازه نمی دهید هیچ وسیله ای گم یا ناپدید شود. از دست دادن وسایل مختلف در حین جابجایی باعث آسیب و هزینه بر روی دستان شما می شود. با یک اقدام ساده می توانید از چنین چیزی جلوگیری کنید.

8. چیزهای مرتبط را در یک جعبه قرار دهید

برای ایجاد نظم بیشتر در اسباب کشی بهتر است بسته بندی کالاهای سفیدموارد مرتبط را در کنار یکدیگر قرار دهید. برای مثال لوازم برقی مانند سیم، آداپتور و … را در یک جعبه قرار دهید.

ابتکار عمل را به دست بگیرید و ببینید چگونه می توانید باز کردن و تخلیه کارتن ها و بسته ها را آسان تر کنید. به عنوان مثال، لباس های خود را در کنار یکدیگر قرار دهید و آنها را در جعبه یا درب به هم بچسبانید تا باز کردن بسته بندی آسان تر شود. اگر این کار را نکنید به هم ریخته می شود و گاهی با بازکردن جعبه های حاوی اقلام نامرتبط شاهد تخریب آن ها و تحمیل هزینه به خود خواهید بود.

9. چیزهای مهم و ارزشمند را نزد خود نگه دارید

برخی ابزارها و لوازم جانبی ارزش مادی یا معنوی زیادی دارند. به اینها دقت کنید و سعی کنید آنها را در بسته بندی های مخصوص قرار دهید و حرکت آنها را خودتان ببینید.

شاید بهتر باشد این کارتن ها و لوازم را با ماشین شخصی خود به محل جدید ببرید. اقلام مهم و با ارزش چیزهایی مانند طلا و جواهرات، لپ تاپ و تبلت، دارو، لوازم کودک و حیوانات خانگی و لباس های ظریف و گران قیمت هستند.

10. مراقب غذا باشید

به مبلمان اقتصادی باید مراقب باشید که غذاهای مختلف را هدر ندهید. اگر می‌بینید که نمی‌توانید مقداری از محتویات فریزر و یخچال را با خود به خانه جدید ببرید، حتماً از قبل برای استفاده از آنها فکر کنید.

اگر می توانید، غذا را به طور موقت در خانه شخصی بگذارید تا بتوانید بعداً آن را به یخچال خانه جدید خود ببرید. گاهی اوقات می توانید با افزودن مواد فاسدشدنی در این فرآیند طراحی داخلی از ریختن آنها توسط دیگران جلوگیری کنید.

11. از ابزارهای موجود برای بسته بندی کمک بگیرید

نیازی نیست برای بسته بندی مواد گزاف هزینه کنید. از روزنامه و کاغذ باطله برای بسته بندی ظروف و قرار دادن آنها در کارتن استفاده کنید. حوله ها و ملحفه های قدیمی گزینه های خوبی برای پیچیدن چیزهای مختلف به خصوص چیزهای حساس و شکستنی هستند.

به یاد داشته باشید که چمدان ها نیز گزینه های خوبی برای بسته بندی وسایل شما هستند. با قرار دادن بسیاری از وسایل مانند لباس در آنها می توانید در خرید کارتن و جعبه صرفه جویی کنید. حمل و نقل وسایلت را بگذار خانه را جابجا کن جهت تسهیل

12. از لوازم خانگی اصلی استفاده کنید

وسایلی مانند تلویزیون جعبه های اصلی بسیار مناسبی دارند. اگر این جعبه ها را نگه دارید، به راحتی می توانید وسایلی مانند تلویزیون، آبمیوه گیری، ماشین ظرفشویی و … را در آنها قرار دهید و به راحتی حمل کنید.

برای اطمینان از ایمنی آنها در هنگام حمل و نقل، یونیت هایی در جعبه با این واحدها وجود دارد. جابجایی و حمل هر واحد در جعبه مخصوص به خود آسانتر است. ضمن اینکه هزینه های خرید جعبه و بسته نیز کاهش می یابد.

13. نظرات کاربران درباره خدمات جابجایی آنلاین را بخوانید

اگر از سرویس اسباب کشی آنلاین شما برای انتقال استفاده می کنید، قبل از درخواست، نگاهی به نظرات سایر کاربران بیندازید. با مروری بر توصیفات افرادی که قبلا تجربه مشابهی داشته اند، از کیفیت شرکت حمل و نقل و جابجایی مورد نظر مطلع خواهید شد. این بهترین راه برای شناسایی وضعیت عملکرد هر کسب و کار آنلاین است. نگاهی به نظرات و تجربیات سایر کاربران راهنمای شما در انتخاب خدمات آنلاین اسباب کشی خواهد بود. با بررسی نظرات دیگران از قیمت و کیفیت کار هر شرکت مطلع خواهید شد.

در پایان

با امکان استفاده از خدمات مبلمان اینترنتی کار شما برای سازماندهی جابجایی شما از یک خانه به خانه دیگر ساده شده است. با اپلیکیشن های آنلاین اسباب کشی می توانید قبل از شروع کار از قیمت ها مطلع شده و بدون نیاز به تماس های مکرر و یا هماهنگی های غیر ضروری از خدمات شرکت های معتبر و معتبر بهره مند شوید. با رعایت نکاتی که ذکر کردیم، مدیریت هزینه و روند جابجایی منزل کار سختی نخواهد بود. با کمی دانش و البته هوش همیشه می توانید در هر کاری نتایج بهتری بگیرید.

هشدار! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با شرکت مهمان و اینکه سایت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید