موسسه متن برگزارکننده نمایشگاه «مهر کتاب» – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری «متن» وابسته به فرهنگستان هنر، همزمان با بازگشایی دانشگاه ها و همراهی دانشجویان و اساتید محترم، ارائه می کند. امکان خرید آثار با 20% تخفیف ویژه از طریق سایت موسسه متان. » به آدرس matnpub.ir و کتابفروشی به آدرس: خیابان ولی عصر نرسیده به چهارراه طالقانی پلاک 1550.

این برنامه نمایشگاهی از شانزدهم تا سی ام مهرماه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند. مؤسسه متن کتاب ها و نشریاتی را در زمینه موضوعات و رویکردهای مختلف هنری از جمله در زمینه های فلسفه و زیبایی شناسی هنر، هنرهای تجسمی، معماری و شهرسازی، کلیات و تاریخ هنر، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و موسیقی منتشر می کند. معمولا تولیدات این موسسه به عنوان منبع آموزشی برای هنرجویان رشته های مختلف هنری معرفی می شود.

از جمله کتاب های تازه منتشر شده از این ناشر می توان به عناوین زیر اشاره کرد: «هنر گلستان» اثر قاضی احمد منشی با تصحیح، یادداشت ها و مقدمه سید کمال حاج سیدجوادی، «نقاشی چینی؛ «دریافت روح طبیعت با قلم مو» نوشته شده است. اثر لین تسه و ترجمه نسرین داستان، نزهة العروه بطریب الاشبه، تصحیح بهروز امینی، نقد هنر. آندرس برتون کاسپیت با ترجمه مجید پروانه پور، «تاریخ سینما از قرن نوزدهم تا امروز» اثر رابرت. اسکالر و ترجمه ستاره نوتاج، «رساله علم موسیقی: ترجمه». الادوار قیمت المسیقی» عمادالدین یحیی بن احمد ال کاشی با تصحیح و تحصيح کاوه خورابه، «مارکسیسم و ​​هنر آوانگارد» نوشته تیری آب شدن دوو با ترجمه مشیت علایی، «فرار از مدرسه: بررسی احوال و آثار محمد کریم پیرنیا از منظر تاریخ معماری ایران» نوشته محمدمهدی عبدالله زاده، «مجموعه مقالات سبک زندگی و هنر» نوشته فاطمه بنویدی، «مجموعه مقالات هنر». و رسانه های دیجیتال» نوشته معصومه تقی زادگان و مسعود ناصری، «روابط معماری و علم در ایران در دوران اسلامی» تالیف روح الله مجتهدزاده و…

دیدگاهتان را بنویسید