مدیر جوان رادیو “فاطمه صداقتی ممنوع الکاری” را تکذیب می کند – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، مصاحبه مجری جوان رادیو با شهریاری ، رئیس کمیسیون سلامت مجلس شورای اسلامی ، چند روزی است که به حاشیه ای در فضای مجازی تبدیل شده است ؛ حتی به تیتر اول رسانه های ضدانقلاب تبدیل شد. صحبت های تند آقای نماینده و کلمه کلیدی “سهل انگاری” مجری زن آنقدر نگران کننده شد که برخی از رسانه ها مصاحبه رادیو جوان را به مصاحبه با شبکه های مخالف مرتبط دانستند.

برخی در فضای مجازی از توبیخ و ممنوعیت فاطمه صداقتی ، مجری این برنامه رادیویی خبر می دهند. حتی در توییتی ذکر شده است که آنتن در دو برنامه (سلام ایرانی جوان / خط رایگان) توسط رادیو جوان از وی گرفته شده است. هزینه پرسیدن یک مقام مسئول در مورد زندگی ایرانیان چقدر است؟!

علیرضا مقصودی ، مدیر شبکه رادیویی جوان خبرنگار تسنیم وی گفت: خانم صداقتی این هفته برنامه ای نداشت و این اخبار و بزرگ نمایی ها دروغ است و اگر نکته ای در درون سازمان و شبکه وجود داشته باشد ، خودمان اعلام می کنیم.

وی تاکید کرد: خانم صداقتی بومی ترین مجری رادیو است؛ او 20 سال است که در رادیو جوان کار می کند. با این حال ، اگر اشتباهی رخ دهد ، ما با حفظ آن اشتباه را بررسی می کنیم. این بدان معنا نیست که فردی باید اخراج شود. او شخصیتی است که یکی از سرمایه های اجتماعی رادیو جوان است و اشتباهاتی نیز مرتکب می شود. با حفظ سرمایه اجتماعی ، آن اشتباه را بررسی می کنیم.

مقصودی با اشاره به اینکه هیچ ممنوعیت کار یا توبیخ وجود ندارد ، گفت: “ما هشدار می دهیم ، اما سرمایه خود را رها نمی کنیم.” بنابراین ، موضوع ممنوعیت ها و این قبیل مسائل صحت ندارد و خانم صداقتی ، جوان ایرانی ، هفته آینده سلام را اجرا می کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید