لایحه اصلاحی تبصره (8) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور با دو فوریت تقدیم مجلس شد.


لایحه اصلاحی تبصره (8) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور با دو فوریت تقدیم مجلس شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره لزوم ارائه لایحه اصلاح تبصره (8) ماده 1 قانون بودجه سال 1401 کل کشور گفت: پیش بینی احکام لازم و تکمیلی قانون بودجه سال 1401 کل کشور. کشور در خصوص انجام تعهدات وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با این طرح. دولت ملی و استانی در این لایحه تقدیم شورای اسلامی شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی خاطرنشان کرد: بر اساس بند (ط) تبصره (8) قانون بودجه سال 1401، وزارت جهاد کشاورزی موظف است اموال منقول و غیرمنقول مازاد خود و مؤسسات تابعه خود را به فروش برساند. تا سقف 300000 میلیارد ریال لذا به دلیل زمانبر بودن فرآیند فروش ملک و عدم امکان تحویل کامل درآمد این بند در سقف اعتبار فوق طی سال مالی 1401 با هدف تسریع در اجرا از مفاد این بند بند، لایحه طراحی شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اهمیت انجام وظایف در راستای تحقق اهداف بخش کشاورزی و امنیت غذایی به ویژه افزایش حداقل 10 درصدی تولید داخلی محصولات اساسی کشاورزی نسبت به سال گذشته، در مطابق با مفاد این قطعه و تامین منابع برای تعهدات وزارت جهاد کشاورزی در سفرهای استانی رئیس جمهور و امکان مشارکت و تسویه حساب پیمانکاران یا مؤسسات عمومی غیردولتی برای اجرای پروژه ها و فعالیت ها. مشمول این قانون با استفاده از فرآیند تهاتر اموال منقول و ثابت در وزارت جهاد کشاورزی و نهادهای تابعه، این لایحه به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید