خداحافظی مادر شهیدان خلخالی دار فانی – حماسه و مقاومت اخبار فرهنگ – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، مادر سه شهید دوران دفاع مقدس “حسن ، حسین و محمدرضا خلخالی” به فرزندان شهیدش پیوست. جمیله فیاض منفرد ، فرزند حسین ، همسر مرحوم اصغر خلخالی و مادر شهیدان خلخالی ساکن شهرستان ورامین در استان تهران ، دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندانش شتافت. مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر مادر سه شهید دفاع مقدس امروز دوم شهریور ماه 1400 ساعت 18 در گلستان شهدای فتح الله ورامین آغاز می شود.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم پنجشنبه 4 سپتامبر 1400 از ساعت 18:30 تا 19:30 مطابق پروتکل های بهداشتی در فضای باز و نزدیک قبر وی برگزار می شود.

شهید محمدرضا خلخالی متولد 1346 ، شهید حسن خلخالی متولد 1337 و شهید حسین خلخالی متولد 1338 است. شهید حسین خلخالی در 6 مرداد 1361 در پاسگاه زید عراق در درگیری با نیروهای بعثی به شهادت رسید. شهید محمدرضا خلخالی در 15 مرداد 1362 در جبهه کانیانگا در یکی از مناطق غربی کشور بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت شهید شد. وی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهدای دفاع مقدس ، خانواده شهدا ، دفاع مقدس ،

مادر شهدای خلخالی در روایت فرزندانش گفته بود: در هر لحظه تنهایی ، فرزندان شهیدم را در کنارم احساس می کنم و برای انجام کارها با آنها مشورت می کنم و همیشه بهترین راه را پیش روی ما قرار می دهند. به خوشحالم که سه فرزندم را در راه خدا وقف اسلام کردم و به دشمنان اسلام می گویم که هنوز حاضرم هر چه دارم در راه خدا و انقلاب اسلامی بدهم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید