تیم مرکب به جام جهانی کره اعزام شد/ وضعیت نامشخص ریکرو برای اعزام به بازی های آسیایی


تیم مرکب به جام جهانی کره اعزام شد/ وضعیت نامشخص ریکرو برای اعزام به بازی های آسیایی

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان از اعزام تیم کامپوزیت به جام جهانی اواخر اردیبهشت ماه خبر داد.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایران – ایپنا، در ارزیابی عملکرد فدراسیون در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته علیرغم همه مشکلات و بدهی هایی که فدراسیون با آن مواجه بود، 10 برنامه برون مرزی به صورت ریکرو، کامپوند و چتر نجات پخش شد. موفق به افتتاح کالج تیراندازی با کمان که یک پروژه 18 ماهه بود و ایجاد ساختمان اداری کنفدراسیون در سایت تیروکمان شد.

وی در خصوص وضعیت تیم های ریکرو و کامپوند بازی های آسیایی هانگژو چین گفت: در حال حاضر تمامی تیم ها اعم از ریکرو، کامپوند، چترباز و دانش آموز در اردوی تمرینی تیراندازی با کمان هستند و این اردوها تا پایان تیم ها به مسابقات برون مرزی اعزام شده اند.» ادامه دارد. در هر صورت شرایط راضی کننده است و سعی می کنیم بهترین نفرات را برای رویدادهای پیش رو انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم ریکرو هم به بازی های آسیایی اعزام می شود یا خیر؟ وی افزود: اعزام تیم کامپوزیت برای بازی های آسیایی قطعی است اما وضعیت تیم ریکرو برای بازی های آسیایی هنوز مشخص نیست و پس از ارزیابی و بررسی رکوردها، کمیته ملی المپیک نظر نهایی را منتشر خواهد کرد. که امکان اعزام تیم ریکرو به این مسابقات وجود دارد.” یا نه؟

شعبانی بهار همچنین از اعزام تیم کامپوزیت به جام جهانی و تیم ریکرو برای جام ملت های آسیا خبر داد و گفت: جام جهانی صرفا جنبه تدارکاتی برای آماده سازی تیم کامپوزیت برای حضور در بازی های آسیایی چین است که این امر باعث می شود که این تیم در مسابقات آسیایی چین آماده شود. در اواخر ماه می در کره جنوبی برگزار می شود. تیم ریکرو نیز اواسط اردیبهشت ماه برای حضور در جام ملت های آسیا به سلیمانیه عراق سفر خواهد کرد.

وی با اشاره به جوانی و تحول تیم ریکرو افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در تیم ریکرو برای موفقیت این رشته در المپیک 2028، سیاست کلی این است که تنها افرادی به تیم ملی دعوت شوند که دارای شرایط لازم باشند. بالاترین رکورد.” برای ثبت نام در تمرینات و مسابقات منتخب. بنابراین هر فردی که مدعی حضور در تیم ملی باشد باید رکورد 660 نفر در دپارتمان آقایان و 650 نفر در دپارتمان بانوان را برای حضور در تیم ملی بشکند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در نهایت درباره وضعیت زهرا نعمتی نیز گفت: از برنامه های زهرا نعمتی اطلاعی ندارم و اینکه بخواهد در تیراندازی با کمان فعالیت کند یا سهموی بستگی به تصمیم خودش دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید