بصیرت، اطاعت از رهبر دینی است



ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: بصیرت، اطاعت از ولی فقیه به ویژه در زمان طغیان، انحراف یا هرج و مرج است که جامعه را به هدف خود می رساند.

15 آذرماه مصادف با ایام فاطمیه و دهه بصیرت، علی نظری به فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان گفت: داشتن بصیرت به ما این امکان را می دهد که در تاریکی مسیر درست و روشن را پیدا کنیم. .

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) هادی و روشنگر واقعی است و بصیرت با شناخت ویژگی های شخصیتی و سیره بزرگان دین رقم می خورد.

نظری افزود: توسل بصیرت به قرآن کریم و سیره انبیا، ائمه اطهار(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) موجب رستگاری انسان در ظلمت و اختلاط می شود. از حق و باطل

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان با اشاره به فرارسیدن سالگرد حماسه در 18 آذر گفت: هوشمندی پیرو و مطیع حاکم و پیمان امت و ولایت است.

وی تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد طغیان، انحراف یا هرج و مرج با روش های مختلف از جمله ایجاد شبکه های رسانه ای برای تسخیر ذهن و قلب مردم است.

نظری تصریح کرد: دشمن می خواهد ارزش های دینی و اسلامی جامعه را از بین ببرد.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: همه ما فارغ از جایگاهی که داریم، وظیفه داریم بر اساس تبیین جهاد، اقدامات و فعالیت های تبیینی و روشنگرانه در برابر هجمه ها و توطئه های دشمن را تقویت و گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: اگر بصیرت نباشد انسان نمی تواند حق و باطل، راه حق و راه راست را تشخیص دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید