بازگشت مجلات شبانه به برنامه پخش شبکه 4 / از ابتدای پخش «دوچرچوب» به «هزار شعار» – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سه مجله شبانه “بی چرموب” ، “سورنا” و “هزار شعر” حوزه های ادبی ، فرهنگی ، هنری و موسیقی کشور و مسائل و اخبار روز پیرامون خود را هر روز پوشش می دهند. شب از شنبه تا دوشنبه ساعت 11 شب. و امید است که توجه علاقه مندان به هر حوزه مورد توجه و رضایت مخاطبان آن قرار گیرد.

چهار سیما از ابتدا زادگاه ادبیات ، فرهنگ و هنر بوده و همواره در طول سال برنامه های مختلفی را در این زمینه ها پخش کرده است.

«بیچارچوب» عنوان مجله ای فرهنگی و هنری است که توسط جواد مولانیا اجرا می شود و اخبار فرهنگی و هنری هفته گذشته شنبه های شنبه را با مطالبه گری با حضور مسئولان حوزه های مربوط مرور می کند.

این برنامه توسط احسان حسینی و حامد مهربان در گروه ادبیات و هنر تهیه و کارگردانی شده است و شامل موارد مختلف مانند: معرفی فیلم ، معرفی کتاب ، پرتره هنرمندان ، گزارشات و … با جذابیت های گرافیکی و محتوایی است. و اجرا همراه خواهد بود.

“سرنا” عنوان مجله ای موسیقی است که توسط رضا مهدوی اجرا و ویرایش می شود و یکشنبه شب ها در زمینه موسیقی اصیل ایرانی به ویژه مقامی و موسیقی سنتی با حضور نوازندگان ، هنرمندان ، مسئولان و کارشناسان این حوزه تخصص دارد.

این برنامه توسط محمد علیبازی در گروه ادبیات و هنر تهیه شده است و شامل اقلام مختلفی از قبیل: اخبار موسیقی ، معرفی آلبوم ، معرفی تک آهنگ ها ، گزارش ها و … است و سعی در افزایش آگاهی و سواد شنوایی مخاطبان دارد. اساتیدی چون نادر مشایخی و مرتضی شیرکوهی در این زمینه به برنامه کمک می کنند.

علیرضا سعیدی گزارشگر موسیقی و آرش نصیری گزارشگر و منتقد و میرعلی میرعلی نقی نویسنده سرنا هستند.

«هزاره شعر» عنوان مجله ای ادبی با اجرای علیرضا بهرامی است که هزارتوی شعر و ادبیات شیرین فارسی و جدیدترین شعر و ادبیات و نشر در این زمینه و همچنین نقد ادبی نشریات را پوشش می دهد.

این برنامه توسط احسان وحیدزاده در گروه ادبیات و هنر تهیه شده است و موارد مختلفی از جمله: اخبار ، انتشارات جدید ، کتاب ، گزارش و … را در بر می گیرد و سعی می کند آگاهی و دانش مخاطبان را در زمینه ادبیات افزایش دهد. دارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید