بازگشت امین تارخ با “سفر سبز” به تلویزیون / شروع ویژه برنامه ورزشی 10 روزه – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در بسته خبری امروز صدا و سیما ، اخباری مانند “سفر سبز” محمدحسین لطیفی ، شروع ویژه برنامه پارالمپیک از روز پنجشنبه و پخش فیلم “تبعید شدگان” از شبکه پنج سیما به شرح زیر است. به شرح زیر است:

“سفر سبز” با iFilm

سریال “سفر سبز” محصول سال 2002 توسط شبکه سه سیما جایگزین سریال “مرضیه” در کانال پخش شبکه فارسی می شود.

این مجموعه درباره زوجی مسیحی است که به ایران می آیند و پسری را به عنوان فرزندخوانده با خود به آلمان می برند. در سفرهای مختلف به کشورهای مختلف ، آنها سه پسر را به عنوان فرزندخوانده قبول می کنند. یک پسر سیاه پوست ، یک پسر ایرانی و یک پسر دورگه. پس از مدتی ، وقتی بچه ها به سن جوانی می رسند ، پدرخوانده آنها می میرد و او قبل از مرگ حقیقت را به آنها می گوید. پسر ایرانی تصمیم می گیرد به ایران بازگردد و ….

بازیگرانی چون علی نصیریان ، پارسا فیروزفر ، محمدرضا شریفی نیا ، مجید مظفری ، عزت الله انتظامی ، گوهر خیراندیش ، لادن مستوفی و ​​حمیده خیرآبادی در این سریال ایفای نقش کرده اند.

“سفر سبز” قرار است هر روز از چهارشنبه ساعت 16:00 روی آنتن برود. دو بار در هشت ساعت پخش می شود.

شروع ویژه برنامه پارالمپیک شبکه ورزشی همزمان با افتتاحیه مسابقات

ویژه برنامه پارالمپیک شبکه ورزش که امروز همزمان با افتتاحیه این مسابقات روی آنتن رفت ، از پنجشنبه 4 شهریور به مدت 10 روز تمام مسابقات نمایندگان ایران را به صورت زنده پوشش می دهد.

ویژه برنامه شبکه ورزشی پارالمپیک این روزها هر روز از ساعت 4 صبح تا 11 شب با اجرای مهدی توتونچی و حضور کارشناسان و قهرمانان پارالمپیک هر روز از ساعت 4 صبح تا 23 پخش می شود.

موارد اختصاصی معرفی پارالمپیک های ایرانی ، اسکن ویژه معلولان با عنوان “ما پرواز می کنیم” و ارتباط مستقیم با استودیو توکیو از دیگر قسمت های این برنامه ویژه است.

“تبعید شدگان” را از شبکه پنج تماشا کنید

فیلم سینمایی «تبعید شدگان» به کارگردانی جهانگیر جهانگیری چهارشنبه 24 شهریور ساعت 40 صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این اثر ماندگار و قدیمی محصول سال 91 است و هنرمندانی چون فرامرز قریبیان ، هادی اسلامی ، حبیب اسماعیلی ، مجید میرزاییان و مهدی آریان نژاد و … در آن نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پس از کودتای 28 آگوست 1943 ، تعدادی از روزنامه نگاران ، مبارزان آزادی ، مبارزان و افسران ضد کودتا دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه ، به مناطق گرم تبعید شدند. مناطق خشک در جنوب کشور …

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید