اولین فیلم از سری جدید مسابقه “ایران” منتشر شد – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پخش فصل سوم مسابقه تلویزیونی “ایران” به کارگردانی سعید رضایت و اجرای سعید شیخ زاده از هفته آینده ، سه روز در هفته (شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه) ساعت 20 شب آغاز می شود. کانال یک سیما

هاشم رضایت تهیه کننده «ایران» درباره تغییرات در سری جدید این مسابقه گفت: دکور مسابقه کاملاً تغییر کرده و ساخت آن به تازگی به پایان رسیده است. ضبط قسمت های مقدماتی نیز به تازگی با فضایی جدید و افزودن موارد مختلف آغاز شده است. بر خلاف سری های قبلی که دو گروه پنج نفره در استودیو شرکت می کردند ، در سری جدید تنها چهار نفر در مسابقه شرکت می کنند و به صورت گروهی برنده جایزه بزرگ مسابقه می شوند.

شبکه یک ، رادیو و تلویزیون ، فیلم ، وی افزود: در سری جدید 30 تماشاگر نیز با رعایت فاصله مناسب در استودیو حضور دارند و در پاسخگویی به سوالات نیز شرکت خواهند کرد. از بین این 30 نفر ، به پنج نفر که بیشترین س questionsالات را درست پاسخ دهند جوایز ویژه ای اهدا می شود. علاقمندان به شرکت در مسابقه ، چه به عنوان شرکت کننده و چه به عنوان تماشاگر ، می توانند به برنامه برنامه مراجعه کرده و با پاسخ به سوالات امتیازات لازم را کسب کنند.

این تهیه کننده با اشاره به ساختار کاملاً ایرانی مسابقه “ایران” خاطرنشان کرد: برخلاف برخی از برنامه های تلویزیونی که شباهت های آشکاری با نمونه های خارجی دارند ، چه از نظر محتوا و چه از نظر دکوراسیون ، همه موارد و همچنین دکور جدید سریال های “ایران” کاملا ایرانی بودند. و زمان زیادی صرف طراحی آن شده است.

رضایت در پایان گفت: فصل سوم مسابقه “ایران” در 156 قسمت در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید